megyek tovább

2022.09.03 14:23

 

„Azt hiszem, mindketten olyanok vagyunk, hogy borzalmasan el tudunk keseredni, de soha nem adjuk fel, folyamatosan felállunk, Isten kegyelméből és megyünk tovább. Azt szoktam mondani, engem csak megölni lehet, kiütni nem, mert nyolcnál mindig felállok (tudjuk Jézustól, nem a test halála számít, hanem a lélek elvesztése). A gonosz folyamatosan kísért bennünket, hiába a hitünk, úgy látszik, a sorsunk része a vele való állandó küzdelem. Rengeteg könyvet, verset elolvastam már, filmeket néztem, zenét hallgattam, ezek mind-mind erőt, reményt, hitet adnak, mégis, mindig újra kell kezdenem. Ha ezek nem lennének, valószínűleg sokkal mélyebben lennék. Így viszont megállok mindig a szakadék szélén. Lenézek a mélységbe, és megyek tovább. Az Ég közelében kifeszített kötélen.”

Földi dolgokról
Iancu Laura és Bodnár Dániel beszélgetése